Rozpálily Vás
poplatky za Váš
fakturační systém?

Chraňte se proti cenovému úpalu s naším ochranným cenovým faktorem OCF50 a pořiďte si jeden z tarifů Vyfakturuj.cz za polovinu běžné ceny. A Vaše data? Ta k nám přeneseme ;-)

Chci 50% slevu

Akce platí po celé léto od 15. 6. do 30. 9. 2017 na všechny nové roční objednávky.
Zadejte slevový kód „OCF50“ a získejte vybraný tarif za polovinu ceny.

Nabízíme 69 výhod, jak Vám usnadnit podnikání.
Hobby+
Pro OSVČ, kteří chtějí jednoduše
vystavovat faktury svým klientům.
75 Kč / měsíc
38 Kč / měsíc
  • Fakturujte neomezeně
  • Neomezený počet faktur
  • Neomezený počet kontaktů
  • Šablony a vlastní logo
  • Automatické upomínky
Více informací
Zobrazit slevový kód
FAJN
Pro OSVČ, kteří chtějí ušetřit čas
a nestarat se o neuhrazené faktury.
135 Kč / měsíc
68 Kč / měsíc
  • Vše jako v tarifu Hobby+ a navíc
  • Párování s bankou
  • Přístup pro vaši účetní
  • Exporty do účetních programů
  • Vlastní číselné řady
Více informací
Zobrazit slevový kód
IDEÁL
Pro OSVČ až střední firmy, kde
je potřeba důkladnější účetnictví.
249 Kč / měsíc
95 Kč / měsíc
  • Vše jako v tarifu Fajn a navíc
  • Napojení na EET
  • GoPay, ThePay, PayPal
  • Propojení přes API
  • SMS upozornění
Více informací
Zobrazit slevový kód
PROFI
Pro firmy s více zaměstnanci
a potřebou automatizace.
390 Kč / měsíc
195 Kč / měsíc
  • Vše jako v tarifu Ideal a navíc
  • Libovolný počet uživatelů
  • Sdílení kontaktů
  • Firemní identita
  • API webhook
Více informací
Zobrazit slevový kód
Hobby+ 38 Kč / měsíc

Fakturujete méně často, ale různým zákazníkům, a proto nechcete mít počet kontaktů omezený? Líbí se Vám mít na fakturách vlastní logo a podpis? Pomůže Vám, když systém sám pošle upomínku u faktur po splatnosti?

V Hobby+ najdete:
  • Neomezený počet kontaktů
  • Neomezený počet faktur
  • Vlastní logo a podpis na fakturách
  • Šablony pro opakovaně vystavované faktury
  • Automatické upomínky
  • Volitelné šablony automatických e-mailů - odeslání faktury, poděkování za platbu (vč. automatického zaslání daňového dokladu k výzvě k platbě)
  • Cizí měny
  • Přenesená daňová povinnost pro fakturaci do zahraničí
  • Hromadný export faktur do PDF
  • Telefonická a e-mailová podpora
Objednat tarif Hobby+
Cena tarifu po slevě je 450 Kč + DPH / rok (545 Kč vč. DPH)
Fajn 68 Kč / měsíc

Potřebujete, aby se příchozí platby párovaly automaticky a Váš účetní ocení přehled faktur exportovaný do účetního programu nebo přímý přístup do systému? Chcete si vybrat číselné řady, které pro své faktury budete používat?

Vše jako u tarifu Hobby+ a navíc:
  • Párování s bankou
  • Přístup pro Vaši účetní
  • Export faktur do účetních programů MoneyS3 a Pohoda
  • Vlastní číselné řady
  • Označení faktur štítkem
Objednat tarif Fajn
Cena tarifu po slevě je 810 Kč + DPH / rok (980 Kč vč. DPH)
Ideál 95 Kč / měsíc

Potřebujete napojení na EET nebo další systémy prostřednictvím API (např. pro e-shop). Platby párujete s více bankovními účty a využijete propojení s platebními branami ThePay, GoPay nebo PayPal. Velkou úsporou času bude pro Vás nastavení pravidelných faktur, které se ke stanovenému datu vystavují a odesílají automaticky.

Vše jako u tarifu Fajn a navíc:
  • Napojení na EET
  • Platební brány ThePay, GoPay a PayPal
  • Propojení s jinými systémy přes API
  • Pravidelné faktury
  • Více bankovních účtů
  • SMS upozornění na faktury po splatnosti
Objednat tarif Ideál
Cena tarifu po slevě je 1140 Kč + DPH / rok (1379 Kč vč. DPH)
Profi 195 Kč / měsíc

Oceníte pokročilé funkce a automatizované procesy, které Vám při množství faktur ve Vaši firmě významně ušetří práci? Máte několik bankovních účtů a potřebujete, aby k fakturačnímu systému mělo přístup více uživatelů?

Vše jako u tarifu Hobby+ a navíc:
  • Libovolný počet uživatelů
  • Sdílení kontaktů
  • Firemní identita
  • API webhook
Objednat tarif Profi
Cena tarifu po slevě je 2340 Kč + DPH / rok (2831 Kč vč. DPH)

Ať už jste kdekoliv, všechna Vaše data bez obav přeneseme z původního řešení.

Fakturujte pohodlně ze svého domova nebo na cestách přes mobil nebo tablet. Pokud přecházíte z jiného systému, nemusíte se obávat, že byste o data přišli. Dokážeme bez problémů importovat Vaše kontakty i faktury ze systémů iDoklad a Fakturoid (v přípravě).

Vyzkoušet účet na 30 dnů ZDARMA

Vy se ptáte,
my odpovídáme

Máte dotaz, nebo potřebujete s něčím poradit? Přečtěte si časté dotazy nebo nám rovnou napište.

1) Mohu použít data z mého předchozího fakturačního systému?

Ano, pokud přecházíte z jiného systému, nemusíte se obávat, že byste o data přišli. Dokážeme bez problémů přenést Vaše kontakty i faktury ze systémů iDoklad a Fakturoid (v přípravě).

2) Nabízíte možnost vyzkoušení systému zdarma?

Ano, zkušební období trvá 30 dnů a máte k dispozici nejvyšší tarif Profi se všemi jeho funkcionalitami.

3) Je možné si během zkušebního období zdarma vyzkoušet přímo konkrétní tarif, který bych chtěl/a do budoucna využívat?

Samozřejmě. Napište nám a my Vám nastavíme tarif podle Vašeho přání. Pokud zjistíte, že potřebujete i další funkce, můžete si tarif během zkušebního období kdykoliv změnit.

4) Co se bude dít po uplynutí prvního roku za prázdninovou cenu?

Po skončení 12 měsíců Vám budeme na další období účtovat cenu podle standardního ceníku. Jelikož si našich zákazníků vážíme, plánujeme navíc zavést věrnostní bonusy za každý rok, který s námi strávíte.

5) Co když potřebuji tarif navýšit nebo snížit?

V průběhu 30ti-denního zkušebního období můžete mezi tarify přecházet libovolně. I poté, co si vyberete placenou variantu, můžete tarif také s okamžitou platností změnit. Při jeho navýšení Vám doúčtujeme maximálně rozdíl částek. Při jeho snížení bude částka za nižší tarif účtována až od začátku dalšího období.

6) Jakou mám jistotu, že cena tarifu zůstane stejná?

Ceny tarifů nemáme v úmyslu zatím měnit. Pokud bychom měnili tarify, dali bychom Vám vybrat, zda chcete zůstat u stávajícího tarifu za stejnou cenu nebo chcete přejít na tarif jiný. V případě úprav ve funkcích tarifu bychom Vás předem oslovili, abyste si sami mohli zvolit, které změny pro Vás budou skutečným přínosem. O změně nebo úpravě tarifů Vás každopádně budeme informovat minimálně 3 měsíce dopředu prostřednictvím emailu a zpráv v aplikaci.

7) Platí prázdninová akce i pro měsíční prodlužování tarifů?

Ne, akce je jen pro roční objednávky. U měsíčních tarifů jsou účtovány standardní ceny. Proto neváhejte a zvažte roční tarif za úžasnou 50% slevu. Taková akce tu zatím nebyla a ani zatím další akce podobného typu neplánujeme.

8) Dokáže Vyfakturuj.cz exportovat data do účetních programů?

Ano, všechny faktury za libovolně zvolené období můžete jednoduše exportovat do programů MoneyS3 a Pohoda.

9) Jak mám postupovat, pokud budu mít nějaké dotazy nebo technické potíže?

Naše telefonická i e-mailová podpora je k dispozici pro všechny klienty. Rádi Vám poradíme a pokud to bude možné, vyjdeme Vám vstříc i v případě individuálních požadavků.

Jak lidé hodnotí naše služby?

Jakub Hladký

Administrativa není zrovna můj koníček, takže Vyfakturuj.cz je pro mě velkou úlevou. V systému se snadno vyznám, nemusím kontrolovat platby ani upomínat nezaplacené faktury. Navíc moje účetní má přístup do systému, takže si sama najde, co potřebuje. Co je pro mě důležité, je spolehnout se na zákaznickou podporu, když to potřebuji, a to u Vyfakturuj.cz funguje na jedničku.

Jakub Hladký
Marketingový specialista
Matouš Roskovec

Dobrý den, nedávno jsem začal používat Vaši službu Vyfakturuj.cz a nemohu si ji vynachválit. Na českém trhu bohužel není moc fakturovacích služeb, které by nabízeli tak kvalitní a praktické služby. I když tedy používám podnikatelský účet, chtěl bych Vám tímto vyjádřít dík za Vaše služby. Váš systém mi usnadňuje a urychluje práci. Navíc jste dosáhli něčeho, o co se dnes snaží všechny webové stránky. Vaše stránky jsou totiž moderní, což znamená, že jdou jak příjemné na pohled, tak přehledné a velmi jednoduché na užívání.

Matouš Roskovec
Copywriter
Pavel Urbánek

S Vyfakturuj.cz máme vše plně pod kontrolou. Naši zákazníci obdrží fakturu do emailu s možností zhlédnutí online. Díky API si vytváříme potřebné kontrolní sestavy a automatizujeme plně náš hosting a další internetové služby. Pro účetního využíváme exporty faktur do účetního programu. Nutné papírování se stává díky Vyfakturuj.cz příjemnou součástí denní práce. Vyfakturuj.cz pro nás není jen fakturační program, ale systém důležitý pro naše služby.

Pavel Urbánek
IT & WP HOST s.r.o.

Ochranný cenový faktor

Vystavujte své faktury pohodlně online odkudkoliv a kdykoliv.
Vhodné pro živnostníky i firmy, plátce i neplátce DPH

Chci 50% slevu
Nevíte si s něčím rady nebo se chcete jen zeptat?
Neváhejte nás kontaktovat
Položky označené * jsou povinné. Nezasíláme SPAM.
7 415
Aktivních uživatelů
v systému Vyfakturuj.cz
121,93 mil.
Je měsíční obrat v milionech Kč
našich uživatelů.
27 747
Tolik faktur vystaví uživatelé
průměrně každý měsíc.